Verkkokauppa

YLÄMÄKIALAMÄKI (Sevitio Oy, 3415144-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Toimitusehdot:

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on tavallisesti 2 – 5 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat ja hinnat

Kaikki tilaukset toimitetaan Postin tai Matkahuollon kautta ja toistaiseksi vain kotimaan alueelle. Toimitushinta on 5,90 € -10,90 € paketin koosta ja toimitustavasta riippuen. Nouto myymälästä on aina maksuton ja se on mahdollista myymälän aukioloaikoina. Noutamattomista paketeista veloitamme 10 €.

3. Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Svea Payments Oy (Y-tunnus 2121703-0). Maksuvaihtoehtoina on pankkien verkkomaksut, korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard, Busines Eurocard) sekä lasku ja erämaksu.

4. Vaihto- ja palautusehdot

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautusaika (14 vrk) alkaa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteen. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, tuotelaput tulee olla kiinni tuotteissa. Emme ota palautuksia vastaan 14 vrk palautusajan umpeuduttua emmekä hyväksy postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Mikäli toimitettu tuote on viallinen tai väärä, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@ylamakialamaki.fi Jos paketti on vioittunut tai hävinnyt kuljetuksen aikana, on asiakkaan reklamoitava asiasta välittömästi Postille tai Matkahuoltoon.

Tuotteen palauttaminen tapahtuu asiakkaan omalla kustannuksella. Voit palauttaa paketin joko Postin tai Matkahuollon kautta. Tuotteiden vaihto tai palauttaminen myymälään on asiakkaalle maksuton. Tarkemmat palautusohjeet tulevat tilauksen mukana.

5. Hinnat

Pidämme oikeuden tilauksen perumiseen “selvien hintavirheiden” kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa huomattavasti tai merkittävästi ja selvästi huomattavasti tuotteen oikeasta hinnasta.
Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit:
– jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan
– jos satojen eurojen arvoisen teltan (399 €) hinnaksi ilmoitetaan esim. 39,90 euroa. (pilkkuvirheet)
Edellä mainituissa tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

6. Toimituksen estyminen / viivästyminen ulkoisista syistä johtuen

YLÄMÄKIALAMÄKI ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy YLÄMÄKIALAMÄEN vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta ylamakialamaki.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

7. Ehtojen muuttuminen

YLÄMÄKIALAMÄKI varaa oikeuden muuttaa verkkokauppaa, sen käytäntöjä ja tilaus- ja toimitusehtoja milloin tahansa. Mikäli ehtoja muutetaan, YLÄMÄKIALAMÄKI ilmoittaa muutoksesta. Muutetut ehdot koskevat niitä tilauksia, jotka on tehty sen jälkeen, kun muutoksesta on ilmoitettu verkkokaupan etusivulla.

8. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@ylamakialamaki.fi tai soittamalla 0400 423 400 Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös YLÄMÄKIALAMÄKI pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.